ΠΥΡΣΕΙΑ
ΠΥΡΣΕΙΑ
Το ΕΤΕΚ θέλοντας να ανοίξει έναν άμεσο δίαυλο επικοινωνίας με τα μέλη του για θέματα που τα απασχολούν, είτε κατά την άσκηση του επαγγέλματός τους, ή σε σχέση με την εξέλιξη θεμάτων που εμπίπτουν στο επιστημονικό τους πεδίο, έχει εντάξει στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες που παρέχονται μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος ΕΤΕΚ, και θέσει σε λειτουργία, την «ΠΥΡΣΕΙΑ».
Συγκεκριμένα, μέσω της ΠΥΡΣΕΙΑΣ, τα μέλη του ΕΤΕΚ έχουν τη δυνατότητα να υποβάλουν ηλεκτρονικά ερωτήματα, σχόλια ή και εισηγήσεις για θέματα που εμπίπτουν στο πιο πάνω πλαίσιο (π.χ. σε σχέση με το κανονιστικό πλαίσιο/διαδικασίες αδειοδότησης αναπτύξεων, την άσκηση του επαγγέλματος κ.α.), καθώς και σε σχέση με υπηρεσίες που προσφέρει το ΕΤΕΚ (π.χ. εξασφάλισης εντύπων/βεβαιώσεων που εκδίδονται από το ΕΤΕΚ απαιτούνται για την αδειοδότηση αναπτύξεων κ.α., υπηρεσίες πραγματογνωμοσύνης και εναλλακτικών μεθόδων επίλυσης διαφορών που παρέχονται μέσω του Κέντρου ΕΜΕΔ ΕΤΕΚ κ.α.).
Συναφώς, μέσω της ΠΥΡΣΕΙΑΣ θα έρχονται εις γνώση του ΕΤΕΚ ζητήματα που απασχολούν τα μέλη του και εμπίπτουν στις αρμοδιότητες του Επιμελητηρίου, ώστε να μπορεί να διερευνά και ανάλογα να παρεμβαίνει όπου χρειάζεται σε όσα ανάγονται σε ένα ευρύτερο επίπεδο, με στόχο να βελτιώνονται οι συνθήκες άσκησης επαγγέλματος και ταυτόχρονα να μεγιστοποιείται ο θετικός αντίκτυπος της μηχανικής επιστήμης στην κυπριακή κοινωνία.
Διευκρινίζεται πως δεν είναι πρόθεση του ΕΤΕΚ να παρεμβαίνει για κάθε περίπτωση ξεχωριστά, αλλά να αξιοποιεί την ενημέρωση που λαμβάνει για παρεμβάσεις που αποσκοπούν στην αναζήτηση βέλτιστων λύσεων για θέματα που απασχολούν όλους τους συναδέλφους αλλά και ευρύτερα την κοινωνία, μέσω της συνεχούς ροής ενημέρωσης από τα μέλη μας. Επιπρόσθετα τα μέλη του ΕΤΕΚ προτρέπονται όπως πριν από την υποβολή ερωτήματος σχετικά με υπηρεσίες που παρέχονται από το ΕΤΕΚ (π.χ. Κέντρο ΕΜΕΔ ΕΤΕΚ), θέματα άσκησης επαγγέλματος, αιτήσεις που εμπίπτουν στο νέο πλαίσιο αδειοδότησης κ.α., επισκέπτονται την ιστοσελίδα του Επιμελητηρίου όπου δύναται να υπάρχουν ήδη αναρτημένες σχετικές διευκρινίσεις. Επίσης, για σκοπούς βέλτιστης επεξεργασίας των ερωτημάτων/σχολίων/εισηγήσεων, η κάθε υποβολή θα πρέπει να συνοδεύεται από περιγραφή και σχόλια επί του αντικειμένου που αφορά, και ένδειξη των Υπηρεσιών ή/ και Τμημάτων που σχετίζονται με αυτή.
Με βάση τα πιο πάνω, το ΕΤΕΚ προσκαλεί τα μέλη του όπως απευθύνουν προς το Επιμελητήριο τυχόν εισηγήσεις/ ερωτήματα /προβλήματα που έχουν υπόψη τους.