Συχνές Ερωτήσεις
Διαδικασία Θεώρησης Φακέλου
Ναι, το ΕΤΕΚ έχει καθορίσει διαδικασία η οποία θα πρέπει να ακολουθείται στις περιπτώσεις που μέλος του Επιμελητηρίου, και γενικότερα πρόσωπο το οποίο καθοιονδήποτε τρόπο εμπλέκεται ή συναλλάσσεται με το Επιμελητήριο μέσω των Υπηρεσιών ή Τμημάτων του Επιμελητηρίου, επιθυμεί να επιθεωρήσει τον φάκελο που αφορά το πρόσωπό του. Οι εν λόγω περιπτώσεις μπορούν να αφορούν σε υπό εξέταση / εκδίκαση πειθαρχική υπόθεση, αίτηση εγγραφής κλπ. Στις περιπτώσεις αυτές, ο ενδιαφερόμενος θα πρέπει να υποβάλει επίσημα σχετικό αίτημα, συμπληρώνοντας και αποστέλλοντας το Έντυπο Υποβολής Αίτησης για Θεώρηση Φακέλου. Επισημαίνονται σχετικά τα ακόλουθα:
- Με βάση την προβλεπόμενη διαδικασία, το αίτημα εξετάζεται και απαντάται από τον Διευθυντή ΕΤΕΚ.
- Για σκοπούς καλύτερης οργάνωσης αλλά και προγραμματισμού των αναγκαίων διευθετήσεων, ο Αιτητής θα πρέπει να αναφέρει στην αίτησή του συγκεκριμένη ημερομηνία και ώρα επίσκεψης.
- Η επίσκεψη στα γραφεία του ΕΤΕΚ και η θεώρηση του φακέλου θα πρέπει να πραγματοποιείται μόνο αφού ο Αιτητής ενημερωθεί ότι έχει γίνει αποδεκτό το αίτημά του.
- Το χρονικό διάστημα της θεώρησης του φακέλου δεν θα πρέπει να υπερβαίνει τη μία ώρα.